6 Ağustos 2011 Cumartesi

Benim en büyük hayalim

   Motosikletle Türkiye'yi dolaşmak.Evet ben bunu çok istiyorum en büyük hayalimde bu.Ben bunu gerçekleştirdiğimde yeni bi blog açıp gezdiğim heryeri anlatıcam.Ama o kadar yolu kız başıma gidemem.(Aslında giderim de göndermezler.)Bu yüzden ya benim gibi motor aşkı biriyl evlenip gidicem yada bulurum ya ben birini :D
  (Ben bunu yazarken kaç kere mutfağa gidip tulumba tatlısı yediğimi kaç bardak su içtiğimi bilemezsiniz.:D)Ama gidicemde boş gitmicem zaten bu hayalimi şimdi yada seneye gerçekleştiremem.Şimdi 17 yaşında olduğuma göre daha liseyi bitiricem.Sonra üniye gidicem.Ama aslında ben bunu ünideyken gerçeklerştirebilirim dicektima ma diyemicem ee benim alıcam motor yarış motoru olucak hızlı olucak sağlam olucak üni öğrencisindede yok o kadar para ama bakalım babam alır belki.(Belki diyorum çünkü babamın motor almam için o kadar para vericeğini sanmıyorum.)Olsun ben yaparım çlışırım ederim bulurum parayı.
   Yanımda profsyonel bi fotoğraf makinası Heryeri çekerim.Alında benim bu hayalimi bi grupla yapsam daha güzel olur sanki bi 10 kişiyle falan.Hem makara geçer.
    Siktir edelim şimdi bunu 10 kişiymiş falan ben bunu yapimde kaç kişiyle olursa olsun.
    Yeter bu kadar sonra yine yazarım.Aslında blog ben seni günlük gibi kullanıyorum.Kafama esince yazıyorum.Kimseye söyliyemiceğim şeyleri sana yazıyorum içimde kalmamış oluyo.Ben de bundan memnunum.Neyse çok geveledim by.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder