26 Ağustos 2011 Cuma

Berbat

     Bi 3 ay tatili geçirdim geçirdim diyorum çünkü şunun şurasında ne kadar kaldı okulların açılmasına.Çok boş geçti aslında ne ders çalıştım ne staj yeri buldum ne dershaneye yazıldım.Çok stresli geçli çooooooook.Kendimi böyle bi boşlukta hissediyorum sanki hiç çıkmıcamışım gibi.Aklım beynim karmakarışık bugunlerde dilimde bi cümle ne olursa olsun ölcem galiba diyorum neden bende bilmiyorum.
     Artık kendime gelmem lazım artık staj yeri bulmam lazım artık derhaneye yazılmam lazım.
      Staj yerini harıl hurul aramadım çünkü notlarım çok yüksek nereye gidersem alıcaklar diyorum herkese.Ama bi şeyi atlamışım ya heryer dolarsa ?Onlar stajerlerini aldıktan sonra onlardan daha başarılı biri geldiğinde onları çıkaramaz ki. :/

       Dershaneye amaaaaan yazılırım diyorum.Ama hangi dershaneye yazılıcama bile karar vermedim daha.Çünkü  doğru düzgün bi dershane bulamıyorum sadece ders çalıştırıcak bi dershane.Ya biri fetonun ya biri manken yetiştirio ama artık çok yoruldum.
        Rüyamda ne gördüm bilmiyorum ama sabah aglayarak uyandım.Omuzlarımda sürekli bi yorgunluk.Çok sıkıldım artık hiçbişey beni güldüremiyo artık galiba ölücem artık.
        İçim dışıma karıştı dışım içime ben kendimde değilim ama nerdeyim bende bilmiyorum çok yoruldum hiçbişey yapmama ragmen bunalımdayım galiba.

1 yorum: