10 Eylül 2011 Cumartesi

Galiba Ölücem.

    Evet galiba ölücem bu kelimeyi şu 2 ay boyunca kaç kez nerde nasıl söylediğimi hatırlamıyorum.Çok sıkılıyorum aslında sıkıntı da değil bu.Ben galiba depresyona girdim.
   Çoooook uzaklara gitmek istiyorum ve herkesi arkamda bırakmak.Umrumda olmasınlar istiyorum.Sadece kendimi geleceğimi düşünmek istiyorum.Nereye otursam sadece insanları izlemek istiyorum.

    Hiç bişey yemek içmek istemiyorum.Düşünüyorum düşünüyorum hep düşünüyorum.Sonra biri geliyo 'napıyon lan burda' diyo ve bütün büyü bozuluyo herşey uçup gidiyo aklımdan.Belkide onalrda farkında herşeyin.Anlatıyorum bazen bazılarına böyle böyle yapıcam diye ooo iyimiş diyo sonra konuyu kapatıyolar .
        Beni tek anlayan bence sadece Gökhan kuzenim oda benim gibi lys ye lgs ye giricek onunda gelicekle ilgili planları var.Ama bu planları hayalleri başarabilicekmiyiz yoksa sadece öyle mi kalıcaklar bu ihtimal beni deli ediyo.


Hep sahte gülüyorum artık.Uzun zamandır içten güldüğümü hatırlamıyorum.Hayat hep böyle sıkıcı mıydı düşünüyorum bazen.Bazende salak salak şeyler düşündüğümü sanarak susuyorum.Ama susuyorum diyorum ya işte o zaman içimden de susuyorum zaten hep içimden konuşuyorum düşünüyorum.Kendimi daha patlamamış yanardağ gibi hisediyorum.Patlıcam bi gün ama ne zaman.
      Bazen bırakıp gitmek istiyorum babamı annemi abimi Nihal'i Nurdan'ı Tuana'yı ama sonra donup kalıyorum.Bak şimdi bunalrı yazarken sezen aksu ah istanbul dinliyorum.Boğazım düğümleniyo.Gözlerim doluyo hissediyorum ama yinede susuyorum.Çok garip artık herşey herkes.
       Bazen ne düşünüyorum biliyomusun ?Dershaneye başlamış olmamı ,köpekler gibi harıl harıl çalıştığımı , sonra güzel bi  üniversitede güzel bi bölüm kazanmış olmamı.Ama herşey bundan ibaret diyorum ya sedece düşünüyorum.
     ÇOK AZİMLİYİM ÇOK HIRSLIYIM kazanıcam ben kendimi biliyorum yapıcam.Çıkıcam depresyondan kendime gelicem sorsan etrafımdakilere Nurhan nasıl biri diye çok komik hiçbişeyi takmayan hep gülen bi kız ama çok çabuk sinirlenen bi kız derler.YALAN aslında ben hep sahte gülüyomuşum.Aslında ben hep şebeklik yapıyomuşum.Aslında ben sahte güldüğüm için en ufak şeyde sinirleniyomuşum.Çok sıkıldım çoook.Zaman bazen çok hızlı ilerliyo durduramıyorum bazende donup kalıyo ilerletemiyorum.Onu bunu boşverde ben galiba ölücem.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder