30 Eylül 2011 Cuma

Naber ?

   Bu gün hava bi muhteşem.Yağmur yağdı şarıl şarıl.Etraf pislikten arındı toprak kokusu sardı her tarafı.Zaten bi toprak kokusu bi bebek kokusu bide yeni yıkanmış çarşaf kokusuna bayılırım.
   12 de Fatma ablayla çıktık gittik okulun oraya o yaktı sigarasını bende mis gbi tertemiz havayı çektim içime.Tabi onun o sigara kokusunun yanında değil.
   Bide bugün Özgürle şişliye gittik cevahire ben evden markete gidiyomuş gbi çıktım tabi.Nerden bilim Şişliye gidicemizi çektim kotumu giydim badimi üstüne yağmurluk bide balıkçı şapkam miss.Ben bizim buralarda takılıcaz sandım yanımda 5 kuruş para yok tabi çantamda yok.
   Özgür dedi gel gidelim cevahire diye ben yok abi bn markete gider gibi çıktım evden para almadım falşan dedim ama olsun ben çekerim dedi bende onu başka bi gün gezicez ama bn çekicem diye söz aldıktan sonra minibüse bindik.Şoför bi hırçın bi hırçın.İndi bi ara adamı dövmeye bende böle konularda başlarım gülmeye napim abi o tipleri çok komik oluyo ama.
     Neyse trafik falan gittik cevahire oturduk falan.Özgürde mallaşmış biraz dedikodu söle diyip durdu sanki azımdan başka insanlar için bişyler öğrenmeye çalışıyo gibiydi.Siktir ettim ama benim hakkımdaki olayları anlattım sıkıldım doğrusu onun yanında.Oda biraz bana benziyo herkesle çıkmıyo falan ama be ne aradığımı biliyorum boş insan olmıcak falan diyorum o başka anlıyo aynıyız diyip durdu aslında alakamız yok.
     Gelirkende minibüs şoförü gençti dövmeli falan 23 22 falandır yani.Neyse geçtik oturduk en arkaya trfaikte sıkışık tabi araba yavaş yvaş dolmaya başladı.Neyse teyznein tekinin sesini duydum 5 milyon parseller verdim geri para gelmedi diye çocukta abla bana gelmedi 5 tl diyip durdu.Bütün yol boyunca onalrı dinledik.Tam sustular derken teyze yine başlıyo tabi ama ayıp ama ayıp parasında değilim falan demeye ama bence parasındaydı çünkü 5 milyon ama sonuçta geri parasıyla 4 ekemk alabilirdi yada ne bilim başka bişey.Kesin ihtiyacı vardı son parasıydı o yüzden istedi.Ama çocuk vermedi.Neyse bi ara teyze geldi tamda özgürün yanına oturdu malum boşaldı yer.Beni abi yine bi gülme krizi tutu.Elimde değil ama kıskıs güldüm hayvan gibi değil.
       Baya bi süre bunalr böyle aldın almadın kavgası yaptılar.Senin parana mı kaldım falan.Sonra liseli bi çocuk durakta inicem dedi.Duragı geçtik çocuk durakta inicektim dedi çocuk durdu al in dedi liseli ama durağı geçtik dedi çocukta geçtikten sonra söledin dedi.Liselide hayır daha gelmemiştik dedi çocukta hadi len dedi .Ama böyle davranmak yakışıyodu çocuğa hatta bia ra trafikten dolayı durudk sigara aldı ordaki büfeden müziği çatı eşil etti.Bi asi bi vurdumduymaz görmeyin piçi.:D
     Neyse indik işte.Geldim eve.Bunları Fatma balaya k. ablaya anlattım ya burda bi daha anlatmak sıkıcı oluyo.Ayrıntılara hiç giremem.
     Son olarak Özgürün annesinin amcasının bi şirketi var oraya gittik staj için hemn gel başla dedi dedim ücrette vermek zorundasınız falan aslında zorunda değil ama banane ben isterim.Öle yani bakalım yarın gidicem galiba defterle birlikte.
   Bak bu son ama.Şapka koleksiyonu yapmaya karar verdim bide yakışıyo abi bana ya hiç mütevazi olamıcam 3 tan evar zaten alırım 4-5 tane daha. :D




     Öptüm byyyyy.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder